sobota, 24 stycznia 2009

POSTkromiony #11

EKHE EKHE kurwa EKhe

i w pizdu wylądowałem w nowym roku. wiem że miało być jeszcze przed sylwestrem,  wiem też że to strasznie długo jak po sylwestrze,  ale zacznijmy.

ogólnie rzecz biorąc zebrało się długo, bo albo miałem co innego do roboty, albo nie miałem weny na wpis, albo jeszcze co innego. lepiej wogóle nie robić jak miałbym to robić na siłe.  przebyte choróbsko, dni dziadków, okres lenia, a teraz zbliżająca się sesja. 

wpierw tak. poniżej efekt mojej pracy który miał być w zamyśle projektem okładki na płyte zespołu, któremu nie będe robił reklamy. prawde mówiąc nie mam bólu że nie wyszło, trudno się mówi. chuj niezdecydowańcom w ryj i o, a ja mam graficzke na dzisiejszy wpisik. tak więc oto możecie oceniać efekt mojej pracy (co prawda i tak wkońcu nie skończonej), prosze:


Kolejna sprawa. jako że nastał nowy rok, naszło mnie na postanowienia noworoczne. dużo ich nie było. wiele tak jak sie mówi, po dwóch dniach przestały obowiązywać. jedyne co pamiętam, to to że w tym roku chce być bardziej robotny. i w ten sposób opracowałem sobie liste-przypominajke, na której zapisuję rzeczy które mam zamiar wykonać. aby się wprawiać w rysowaniu komiksów, pomyślałem że warto będzie rysować każdy szit, jaki sobie zażyczą na bitwach komiksowych Dig-piardu. wkońcu od czegoś trzeba zaczynać i próbować gdzie można. poniżej taki szybkoprac na temat "Każda kobieta jest piękna". dla ludzi bardziej kumatych: prosze znaleść błąd ortograficzny w poniższych dymkach. 

no i tak to wygląda.

ostatnio wjebałem się w temat osiągania tropheów na ps3, o co chodzi? przykładowa gra ma "liste rzeczy" do wykonania przez gracza, za każde jej wykonanie dostaje się jakiś badziewny pucharek i odchacza się zrobione zadanie. założyłem sobie że przejde farcry2 w 100% razem ze wszystkimi tropheami. i wiecie co? to był głupi pomysł. gra nie porywa jak powinna, miejscami jest nawet nudno. zamiast skupiać się na lepszych rzeczach do roboty, cisne w wolnych chwilach po tej afryce szukając pochowanych wszędzie diamentów. brzmi głupio? jeszcze jak. niestety moja pierdolona konsekwencja nie pozwala mi zrezygnować. planuje zarwać nocke na poszukiwania aby dopełnić swego czynu.

tak na zakończenie z beczki filmowej, heath ledger dostał nominacje do oscara. szkoda że wielmożny pan artysta już nie żyje i nie wiem kto teraz tak zajebiście zagra jokera w następnej części nietoperka, ale oscar gościowi za role się należy, nie ma to tamto.

"spirit" okazał się kupą, ale chyba nie gorszą od "max payne". "kaznodzieja"ma się ekranizować, a na "watchman'a" czekam z niecierpliwością

5 komentarzy:

Unknown pisze...

dobra ta okładka, byś tło jakieś jebnął jeszcze :)

Anonimowy pisze...

ta malpa jest do chulia niepodobna wyglada jak wielka fioletowa kupa z zebami, nie dziwie sie ze tego nie chcieli :P

spud pisze...

Kaliemu się podoba. fakt faktem cudem ta praca nie jest, ale jak się flety wpierw tym zachwycają i mówią że wyjebiste, to się projektu trzymam.
ja tam nie płacze:) trudno. moje miejsce zajął gościu z ameryki (pewnie ktoś z marvela albo lepiej) to niech się bawią. komu innemu spapram okładke :)
pozatym helva dzięki za ocene na dig-piardzie:) dygnął mi normalnie jak zobaczyłem. kiedy wrzucisz kolejne fotoszopasowe fotki do przeglądu?
ps. widzieliście nowości na LM u ologerta?

Unknown pisze...

jakie nowości? białe tło? chujowe :)

spud pisze...

chuj w sam ich chujowy image strony. bardziej mi chodziło o nowy filmik promujący ich zdolności grafiki 3d i 2d...
szit. nie czepiam się że chłopaki się w to bawią i wogóle. wkurwia samo to że odrazu zakładają działalność jako studio fotograficzne i specjaliści od wszystkiego, a gówno mają do zaoferowania. powiewa takim bucostwem i pyszałkowatością. IMHO